środa, 15 czerwca 2016

Cześć i czołem!

Dziś w bardzo dobrym nastroju od samego rana, co rzadko mi się zdarza po 4 godzinach snu :P
Ale jestem pewna, że to za sprawą box'a, którego wczoraj wieczorem zmajstrowałam :D Zrobiłam go dla mojej siostrzenicy, która w tym roku kończy szkołę muzyczną I stopnia i oczywiście bardzo chciała zostawić swojej wychowawczyni wyjątkowy prezent.
Nie muszę Wam nawet mówić co znalazło się w środku bo to oczywiste! Nasz FORTEPIAN 3D ! Skłamałabym gdybym powiedziała, że wcale nie myślałam o siostrzenicy, kiedy projektowałam ten fortepian :P
Postanowiłam zrobić go "na ciężko" czyli złoto i duuużo kwiatów, większość moich własnych :)
Nie często tak bardzo podobają mi się moje prace, ale z tego box'a jestem dumna :D A to z pewnością za sprawą naszego FORTEPIANU!
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :) 

Ostrzegam jest dużo zdjęć :P











W sklepie znajdziecie:

  

Pozdrawiam
Ania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz