poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Nietypowe tekturek wykorzystanie :)

Witajcie kochani :)

U mnie dziś piękne ślubne klimaty i pewna podpowiedź dla Was co zrobić i jak zakombinować w kryzysowych sytuacjach czyli jak np. zabraknie Wam pięknej tekturowej ażurowej ramki na kartkę ślubną tak jak to było w moim przypadku :)

oto moja karteczka ślubna, do której użyłam trzech różnych tekturek 
i jestem bardzo zadowolona z efektu :)
tekturki dodatkowo pokryłam klejem magic i posypałam sypkim brokatem, 
można też użyć pudru do embossingu

- na samym przodzie widzimy okrągłą ramkę z zestawu, który oczywiście podlinkuję Wam poniżej
- pod papierowym kołem ukryte są bordery, które przycięłam zostawiając tylko ozdobny element 
- nad borderem umieściłam przeciętą na pół ramkę z zestawu "Proste ramki 1"



klej magic, troszkę sypkiego brokatu lub pudru i tekturki pięknie się mienią :)


oto tekturki, które wykorzystałam :)


Pozdrawiam cieplutko :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz