sobota, 5 listopada 2016

Świąteczne na bogato

Witajcie:)
Przygotowałam dla Was inspirację świąteczną - kartki z kieszonką ( pomysł podpatrzony TU ). Wykorzystałam w nich bardzo dużo dodatków - jak nigdy do tej pory :)Wszystkie tekturki potraktowałam embossingiem ,ten sam puder wykorzystałam do stempli . Mam nadzieję, żę kartki Wam się spodobają ,zapraszam do oglądania i komentowania - przypominam tym samym o naszej zabawie w Komentarz miesiąca  -czeka fajna nagroda ! :)
















































Użyte tekturki :


DSC_1693 

DSC_2935

DSC_0541


BN 2015 (44)


BN 2015 (40)

BN 2015 (10)




pozdrawiam :)

Szaneta

4 komentarze:

  1. Piękne i klimatyczne kartki. Fajnie ziimowe i na bogato. Jak to Święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaki fajny pomysł z tą kieszonką :)
    Karteczki superowe, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna świąteczna i nietypowa praca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na świąteczne życzenoia

    OdpowiedzUsuń