wtorek, 7 lutego 2017

CZEŚĆ I CZOŁEM!


Lekko spóźniona się z Wami dziś witam (bo powinnam była wczoraj).
Przy okazji przyznam się Wam, że pokusiłam się na pokazywanie (w miarę) regularnie swoich prac i mam nadzieję, że czasem choć trochę Was zainspiruję :)

Dziś pokażę Wam jedną z moich ulubionych "kartek"
a mianowicie - kopertówkę.

Ta została przygotowana z okazji ślubu. Na kopertówkach idealnie pasują wszelkie rameczki, które można porozcinać i w różnych miejscach umieścić ich fragmenty. Ja akurat tutaj wybrałam kolekcję "Królowa Śniegu". No i oczywiście serduszka :)

Zapraszam do oglądnięcia zdjęć. A że mamy bardzo fajną zabawę w komentarz miesiąca to zachęcam też do komentowania naszych postów.









Ze sklepu użyłam:

     


Trzymajcie się ciepło!


5 komentarzy:

  1. Śliczne kolory. Mi często jest szkoda rozcinać tekturki, ale niekiedy ten zabieg daje lepsze efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło ładnie i elegancko :) Czasami 20 razy sie zastanowie nim potnę ramkę,bo mi szkoda,ale rzeczywiście fragenty ramek dają wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kopertówka, slicznie ozdobiona

    OdpowiedzUsuń