wtorek, 18 lipca 2017

Odjazdowych urodzin

Cześć wszystkim!

Witam się z Wami lekko spóźniona ;) Nie mogłam się zdecydować co Wam dziś pokazać... foldery pełne nieopublikowanych prac i wybrać trudno. Postawiłam dziś na męską inspirację. Box dla fana motoryzacji. Miał być z motorem lub z autem, a że na Manunowych półkach stoi sobie taki piękny samochodzik 3D dziś na niego padła kolej :)
Muszę Wam powiedzieć, że to chyba pierwszy mój box z tym autkiem i choć męskie prace sprawiają mi niemałe trudności, ten box wyszedł całkiem znośny ;P
Zobaczcie sami :)
Przy okazji powiem Wam, że jesteśmy otwarci na Wasze propozycje, jeśli w sklepie brakuje czegoś, co akurat jest Wam niezaprzeczalnie do życia potrzebne lub chcielibyście coś pomniejszyć lub powiększyć, dajcie znać a my zobaczymy co z tym da się zrobić ;)




Ze sklepu użyłam:




Miłego dnia!






1 komentarz: